Jak zorganizować chrzciny w restauracji?

Planujesz chrzciny dziecka? Niezależnie od licznych gości warto zastanowić się nad zarezerwowaniem restauracji na obiad dla najbliższych. Takie rozwiązanie ma liczne korzyści, ale wymaga podjęcia działań organizacyjnych. Oszczędność czasu, brak konieczności gotowania i duża, przestronna sala to tylko niektóre zalety. Chcesz wiedzieć, o czym nie zapomnieć w trakcie przygotowań? Sprawdź!
O czym pamiętać w ramach organizacji chrztu?
Organizowanie przyjęcia okolicznościowego w Lublinie, jak i w innych miejscowościach, należy zacząć jeszcze przed rezerwacją konkretnej sali. Dużo zależy od wyznaczenia daty chrztu w kościele oraz domknięcia wszelkich formalności. Znając termin, można udać się do wybranej restauracji w celu ustalenia szczegółów. Zdarza się, że dane miejsce ma pewne ograniczenia, np. lokalowe, co nie pozwala na skorzystanie z konkretnych rozwiązań zapewniających dodatkowe atrakcje lub zaproszenie większej liczby gości — co jest istotne w przypadku licznych rodzin.
Przeczytaj również: Czym się kierować przy wyborze sali na wesele?
Jak wybrać odpowiednią restaurację na chrzciny?
Organizując chrzest, warto wybrać taką salę, która zapewnia akcesoria dla niemowląt, w tym krzesełko do karmienia oraz przewijak, co znacząco poprawia komfort rodziców. Dobrym rozwiązaniem są restauracje mające dostęp do pokoi gościnnych. W ten sposób zyskuje się miejsce do położenia dziecka do snu lub zapewnienie noclegu dla zaproszonych osób z innych miejscowości. Przykładem renomowanego miejsca na chrzciny z noclegiem jest Hotel Locomotiva w Lublinie. Ustalenie szczegółów wydarzenia z menadżerem restauracji, czyli dbałość o szczegóły i przebieg chrzcin
Przeczytaj również: Jakie informacje powinny się znaleźć w zaproszeniu ślubnym?
Wszelkie szczegóły wydarzenia ustala się z menadżerem. W wyznaczonym terminie (najczęściej jest to kilka tygodni lub dni przed imprezą) należy skontaktować się z restauracją, aby:
Przeczytaj również: Jak wybrać odpowiednią salę okolicznościową?
podać ostateczną liczbę gości;
ustalić liczbę dań i czas serwisu;
wybrać menu z uwzględnieniem potrzeb osób z alergiami pokarmowymi;
ustalić ramy czasowe wydarzenia.
Na spotkanie warto przyjść z przemyślaną kwestią ewentualnego alkoholu, tortu i dekoracji restauracji. Część restauracji wymaga produktów jedynie z ich oferty. Większość miejsc zapewnia subtelne zdobienia stołu. Pozostałe ozdoby, np. balony, leżą po stronie organizatorów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Soplicowo Dworek Dom weselny Mariusz Śledzik
Imprezy - organizacja, wypożyczanie sprzętu woj. świętokrzyskie28-100 Busko-Zdrój, Wojska Polskiego 65
-
Stylove Imprezy Kamil Ślachciak
Imprezy - organizacja, wypożyczanie sprzętu woj. wielkopolskie62-100 Wągrowiec, Willi 1
-
Rezydencja Szmaragdowy Ogród
Imprezy - organizacja, wypożyczanie sprzętu woj. łódzkie95-050 Konstantynów Łódzki, Niesięcin 25a